Related Posts with Thumbnails

joi, 3 mai 2012

Winnie the Pooh

La numai 2 ani, Sabrina este mare fan Winnie the Pooh. Ii adora - bineinteles - si pe prietenii acestuia. La inplinirea celor 2 anisori, mama ei a considerat ca cea mai mare bucurie pe care i-ar putea-o face ar fi un tort pe care sa se regaseasca aceste personaje. 
Am vrut sa fac pentru Sabrina un tort vesel, plin de parfum si culoare. Compozitia a fost una lejera, potrivita pentru varsta Sabrinei si a prietenilor ei: crema de iaurt cu piersici imbogatita cu lapte condensat si multe extra-piersici din compot, intr-o carapace de blat de ciocolata (... stiu, putina ciocolata nu strica nimanui :)). Tortul a primit haina vesela si parfumata din fondant. Tot din fondant am modelat si figurinele atat de dragi Sabrinei, figurine care, din cate am inteles, n-au rezistat prea mult in fata atator copii.










7 comentarii:

  1. Superb! Vesel, plin de culoare iar personajele simpatice foc!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tortul este SUPERB! Multe detalii cu mare grija si delicatete lucrate, felicitari Luminita. Duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, dragele mele! Ma bucur ca va place! Este unul din torturile mele preferate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tortul este superb,atat culorile personajelor,cat si a tortului sunt ametitor de frumoase,scrisul este superb ,cum il realizezi ,ai matrite ?felicitari este absolut fermecator,cred ca am sa incerc si eu crema aceasta.pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...