Related Posts with Thumbnails

duminică, 13 mai 2012

Calator pe valurile vietii

Un alt tort cu eticheta "vrabia malai viseaza"... sau poate ar trebui sa inaugurez o noua categorie, ceva de genul "oameni mari care au dat in mintea copiilor". De ziua lui, sotul meu si-a dorit un tort care sa reproduca una din jucariile baietilor, o corabie a piratilor. Chiar daca mi s-a parut o cerinta putin ciudata, provocarea a fost prea mare si n-am putut sa-i rezist. Cum sa pierd ocazia realizarii unui tort tri-dimensional? Si cum sa-l refuz pe iubitul meu?
A fost o corabie sculptata in trei feluri de ciocolata, acoperita cu lemn din cea mai buna ciocolata plastica. Chiar daca n-am avut foarte mult timp pentru detalii, in final ne-am declarat multumiti de rezultat.Atat de multumiti, incat am devorat corabia, pana la ultima aschie de ciocolata!







6 comentarii:

  1. Foarte reusita corabia !Superba! La multi ani, sotului! Sa-ti traiasca, sa fiti sanatosi si fericiti !

    RăspundețiȘtergere
  2. Super realizata corabia!La multi ani sotului tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca un tort superb! sincere felicitari1

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, sunt absolut minunate toate, cat de mult mi-as dori sa stiu sa fac macar 5% din cate faci tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Cu multa munca si rabdare, probabil ca vei reusi. Succes!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...