Related Posts with Thumbnails

miercuri, 22 august 2012

Parasutistul

A fost inca un tort de care mi-a fost frica. Si imi este frica de un tort, atunci cand nu am foarte multe idei despre cum va arata. Stiam ca domnul caruia ii va fi oferit este parasutist, la propriu vorbind... nu va ganditi mai departe. Atunci cand am aflat ca domnul respectiv se ocupa si cu cresterea porcilor, si, mai ales cand am primit drept inspiratie doi porcusori din ceramica, am stiut cum va arata tortul: simplu si elegant, ca pentru un domn respectabil, imbinand intr-un mod comic cele doua pasiuni ale dumnealui. Cei doi porcusori, privesc mirati spre cer, de unde a "picat", pe neasteptate, un parasutis. 
Tortul? Bineinteles, cu trei feluri de ciocolata...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...